Retourneren

Alle geplaatste bestellingen worden met veel aandacht ingepakt en verzonden. Het kan echter zijn dat de bestelling beschadigt is aangekomen of dat je niet helemaal tevreden bent over je bestelde product(en). Dan kun je je bestelling of een deel daarvan zonder probleem retourneren. Bij Mijnfotolijstje.nl heb je het recht om jouw bestelling tot 30 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te herroepen en dus en te retourneren. Je hebt daarna nog 14 dagen om je bestelling aan ons te retourneren. Wij vragen een bijdrage van € 5,95 voor de verzending en retourkosten. Wanneer het geen garantie betreft zijn de retourkosten voor eigen rekening. 

Controleer eerst of jouw retour aan de voorwaarden voldoet:

  • Het product mag uit de originele verpakking zijn gehaald voor zover dat nodig is om het product te bekijken.
  • Verwijderen van de krimpfolie (geseald) is niet toegestaan bij retouren. De krimpfolie is doorzichtig waardoor je het product goed kunt zien.
  • Foto printservice artikelen en het afdrukken op verschillende materialen vallen buiten de retouren. Natuurlijk is wel de wettelijke garantieperiode van toepassing.

Retourneren van je Bol.com bestelling

Ben je niet tevreden met je bestelling? Je kunt je bestelling binnen de zichttermijn van 30 dagen altijd retourneren via bol.com. Meld je retour via de volgende instructies aan bij bol.com:

  • Ga in je account op bol.com naar Mijn bestellingen
  • Klik bij de desbetreffende bestelling op Details bestelling
  • Klik vervolgens op Retour melden
  • Via deze weg kun je een retouretiket uitprinten waarmee je de bestelling kunt retourneren.
  • Zodra we je retourzending hebben ontvangen, laten we je dat per e-mail weten.

Klik hier voor meer informatie over het retourproces van bol.com.

Retourneren van je Productpine.com bestelling

Dit doe je in je Productpine.com account. Je ontvangt direct de retourinstructies, een barcode en het retouradres.

  • Start een retour
  • Lever je pakket in

Brievenbus pakket
Print het retourticket of schrijf het retouradres en je retournummer op de doos. Doe het op de post. Je hebt dus geen printer nodig!

Postpakketje
Breng je pakket naar het dichtstbijzijnde pakketpunt. Een medewerker scant je barcode. Lukt dit niet? Schrijf dan het retouradres en-nummer op de doos. Bewaar je verzendbewijs, zodat we je artikel kunnen traceren als er iets misgaat.

  • Volg je retour
    Je kunt je retourzending altijd volgen in je account. je krijgt ook een mailtje als de retour is verwerkt.
  • Retourstatus
    Wij betalen je terug. Wij verwerken je retour binnen 5 werkdagen nadat je deze hebt verzonden. Voor artikelen van merken kan de verwerking soms 10 werkdagen duren. Dan betalen we je terug. Het kan tot 5 werkdagen duren voordat deze betaling bij je is. Dus normaal gesproken zou je je geld binnen 10 werkdagen terug moeten hebben.

Garantie

Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er tijdens transport een bestelling kapot gaat of dat er iets anders gebeurd waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging. Neem contact met ons op voor meer informatie en/of garantiemeldingen.

Heb je nog vragen?

Als je nog vragen hebt kun je contact opnemen met ons opnemen door een e-mail te sturen naar info@mijnfotolijstje.nl of te bellen naar 085-1303595 . We helpen je op maandag t/m vrijdag van 09:00 tot 17:00 graag verder!

Follow Us

Gratis Verzending

Bij een minimale besteding van €50 in Nederland – €70 in België.

Beste Service

Mijnfotolijstje.nl geeft je als klant de beste service online en telefonisch.

Beste Prijs

Uitsluitend top leveranciers uit Europa voor de beste kwaliteit en prijs.

Veilig Betalen

In onze winkel veilig betalen via iDEAL, Bancontact of via overschrijving.

Winkelwagen
Scroll naar boven